HomeService en GarantieVoor consumentenHoe meld ik mijn artikel aan ter reparatie?

Service en Garantie informatie van Multibrands

De service en garantie op de elektrische producten worden voor de consument geregeld door de wederverkoper. Voor vragen over service en garantie verwijzen wij consumenten daarom naar de winkel/webshop waar het product gekocht is. 

Veel gestelde vragen over service en garantie:

Klik op één van onderstaande vragen voor meer informatieTerug
Vraag Hoe meld ik mijn artikel aan ter reparatie?
Antwoord Wanneer u een defect artikel heeft welke u wilt laten repareren, dient u contact op te nemen met de winkel/webshop.
stam
www.multibrands.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.multibrands.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren