HomeService en GarantieVoor consumenten

Service en Garantie informatie van Multibrands

De service en garantie op de elektrische producten worden voor de consument geregeld door de wederverkoper. Voor vragen over service en garantie verwijzen wij consumenten daarom naar de winkel/webshop waar het product gekocht is. 

Veel gestelde vragen over service en garantie:

Klik op één van onderstaande vragen voor meer informatie
  • Mijn artikel is kapot gegaan

    De fabrikant heeft vaak in de handleiding vermeld wat u dient te doen bij problemen. Hierdoor vindt u in de meeste gevallen snel een oplossing voor het probleem.

    Mocht het probleem niet in de handleiding vermeld staan, neem dan contact op met de winkel/webshop waar u het artikel heeft aangekocht.

  • Hoe meld ik mijn artikel aan ter reparatie?

    Wanneer u een defect artikel heeft welke u wilt laten repareren, dient u contact op te nemen met de winkel/webshop.

  • Artikel is niet compleet of beschadigd

    Als er iets niet klopt met het artikel die u heeft ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de winkel/webshop waar u het artikel heeft aangeschaft.

  • Onderdelen bestellen

    Als u een onderdeel zoekt voor een artikel, dan kunt u contact opnemen met de winkel/webshop waar u het artikel heeft aangeschaft. Het kan zijn dat er van sommige artikelen geen losse onderdelen beschikbaar zijn.