HomeService en GarantieVoor zakelijke relaties

Informatie voor zakelijke relaties van Multibrands

Service en Garantie informatie van Multibrands

De service en garantie op de elektrische producten worden voor de consument geregeld door de wederverkoper. Voor vragen over service en garantie verwijzen wij consumenten daarom naar de winkel/webshop waar het product gekocht is. 

Zakelijke relaties kunnen via de 'Meld defect aan' knop een defect artikel aanmelden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
 


Servicepartner van Multibrands Marketing & Sales BV

De serviceafhandeling van Multibrands wordt gedaan op het kantoor van Multibrands in Lisse. De serviceafdeling van Multibrands is het eerste aanspreekpunt van de retailers voor service van de merken van Multibrands.

Multibrands is met haar servicepartners overeengekomen dat zij verantwoordelijk zijn voor het vaststellen of een product daadwerkelijk defect is, of het defect onder de garantie valt en of het product te repareren is of vervangen kan worden. Deze informatie wordt vervolgens via de serviceafdeling van Multibrands aan de zakelijke klant teruggekoppeld, waarna het product wel of niet gerepareerd, dan wel vervangen wordt. Indien een product gerepareerd dient te worden, schakelt Multibrands hiervoor haar externe partner CE Repair Services in.
 

CE Repair Services Mijdrecht

CE Repair is een reparatiecentrum gevestigd in Mijdrecht. Multibrands is een samenwerking aangegaan met CE Repair vanwege de expertise bij CE Repair Services. CE Repair is verantwoordelijk voor de serviceafhandeling van alle merken in het assortiment.