HomeService en GarantieVoor consumentenMijn artikel is kapot gegaan

Service en Garantie informatie van Multibrands

De service en garantie op de elektrische producten worden voor de consument geregeld door de wederverkoper. Voor vragen over service en garantie verwijzen wij consumenten daarom naar de winkel/webshop waar het product gekocht is. 

Veel gestelde vragen over service en garantie:

Klik op één van onderstaande vragen voor meer informatieTerug
Vraag Mijn artikel is kapot gegaan
Antwoord De fabrikant heeft vaak in de handleiding vermeld wat u dient te doen bij problemen. Hierdoor vindt u in de meeste gevallen snel een oplossing voor het probleem.

Mocht het probleem niet in de handleiding vermeld staan, neem dan contact op met de winkel/webshop waar u het artikel heeft aangekocht.
stam
www.multibrands.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.multibrands.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren